-->

Kedves Alice!

Sziasztok! Én vagyok az igazi Alice Axente, és most nem tudom megérteni, hogy miért írod a chatbe, hogy nem én vagyok. Tudod ez nekem nagyon rosszul esik, mert imádok írni, és szeretem az olvasóimat, de ezzel Te eltávolítod Őket tőlem, a blogtól.

Ha adsz nekem egy épkézláb magyarázatot, hogy miért teszed ezt, akkor tudunk beszélni is. Figyelj, én nyitott vagyok mindenre, mert tudom, hogy a Kém Gén írása alatt Te is a követőm voltál. Én sok mindent tudok gyerekek, és az IP cím is mellettem szól. Nézzétek meg kedves chatesek az IPmet, írjátok le, hogy mi az, ha egyezik a következővel, én vagyok: 84.21.13.94

Szóval ez vagyok én, Alice Axente. Ha nem hiszitek, megértem, mert már én sem hiszek magamnak, ami szörnyű... Komolyan, adjam meg az MSN passwordömet is, vagy mi van? Kérlek, fejezd be a nevemben írást!

Nincsenek megjegyzések: